STRONA
GŁÓWNA
KATALOG
FIRM
GALERIA OGŁOSZENIA
PrzyklejonyWpisy na forum są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Brodnica.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli znajdziesz wpis naruszający czyjeś prawa, napisz do nas.
Strona główna - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Dodatkowe menu: 50 ostatnich postów | 10 losowych tematów | GŁOSOWANIE | WYNIKI
Akwarystyka
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Sport, turystyka, wypoczynek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiovip




Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 21

PostWysłany: Sob, 01 Gru 2012 23:23:38    Temat postu: Akwarystyka Odpowiedz z cytatem

Witam szukam osób zajmujących się akwarystyka słodkowodną jak i słonowodną. Myślę nad założeniem właśnie akwarium morskiego. Akwarium słodkowodnym zajmuję się od kilkunastu lat ale teraz może czas na zmianę i piszę właśnie tu bo może ktoś pomoże radą Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
misiovip




Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 21

PostWysłany: Wto, 04 Gru 2012 08:18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma nikogo aż ciężko mi uwierzyć no szkoda jak tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sztrasburg




Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 683

PostWysłany: Wto, 04 Gru 2012 09:35:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

misiovip napisał:
Nie ma nikogo aż ciężko mi uwierzyć no szkoda jak tak


Wszyscy którzy zajmują się akwarystyką, wiedzy i porad szukają na specjalistycznych forach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
misiovip




Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 21

PostWysłany: Wto, 04 Gru 2012 10:04:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem o tym, sam też tak robię ale nie ma to jak wymiana poglądów z osobami z bliskiego regionu zawsze istnieje możliwość podejrzenia zbiornika, wymiany roślin czy ryb.