Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greg25
Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 46
|
Wysłany: Nie, 07 Paź 2012 10:25:23 Temat postu: |
|
|
Kiedyś byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w doko i przeżyłam szok, pan właściciel zachowywał się poniżej krytyki... jak on tak traktuje swoich pracowników jak wtedy mnie to powodzenia.... to była pierwsza i ostatnia wizyta moja w tej firmie... |
|
Powrót do góry |
|
|
koleżaka
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 80
|
Wysłany: Nie, 07 Paź 2012 19:59:33 Temat postu: |
|
|
tak też właśnie słyszałam że takie rzeczy się dzieją i tak robią w DOKO szkoda słów i marnowania czasu w tej placówce |
|
Powrót do góry |
|
|
krotom
Dołączył: 30 Lis 2004 Posty: 2594 Skąd: Karben
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 07:32:34 Temat postu: |
|
|
ostatnio szukałem kabla YKY 4x10 - i najtaniej i najszybciej dostałem go w Eltorze |
|
Powrót do góry |
|
|
Doko
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 1 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 08:31:58 Temat postu: |
|
|
Dziękujemy za konstruktywną opinię która jest motywująca oraz przyczynia się do rozwoju w Naszej firmie. Dołożymy wszelkich starań aby poprawić jakość obsługi i umożliwić Państwu przyjemne zakupy w Doko.
Od nowego roku ruszamy z magazynem wysokiego składowania o powierzchni 3700 m przy ulicy Sybiraków z pełną obsługą kabli i profesjonalnym sprzętem.
Pozdrawiamy
DOKO |
|
Powrót do góry |
|
|
johncage
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 908
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 09:30:12 Temat postu: |
|
|
Andrzej_Krzywy napisał: |
Moje zdanie takie, im więcej hurtowni tym większa konkurencja, a co za tym idzie niższe ceny dla klientów, a o to chodzi w tym wszystkim. Sądząc po wypowiedzi to pewnie pracujesz w jednej z nich i boisz się że zlikwidują tę Twoją hurtownię |
W tym temacie akurat jestem tego zdania co fomicz, czyli:
"W dzisiejszych czasach jest pogoń za niską ceną, niezależnie od jakości towaru i obsługi."
Mamy wolny rynek, każdy może przyjmować ceny i zasady jakie mu się podoba. Tylko w większości przypadków odbija się to na jakości towaru/usługi/obsługi i często skutkuje w łamaniu przepisów prawa handlowego. Pieniędzy wystarcza ledwo na opłaty/pracowników i coś skapnie właścicielowi, więc jak jest problem z reklamacją to właścicielowi szkoda oddać pieniądze za błąd pracownika. Błędy się zdarzają i każda szanująca się firma ma to wliczone w koszty. Jeden biznesmen powiedział kiedyś (nie pamiętam kto), że problemy w firmie można poznać po tym, że brakuje zszywek do spinaczy biurowych. Czyli najprostszych niezbędnych narzędzi do pracy. Zazwyczaj od tego zaczyna się "oszczędności" jak firma dała za niskie ceny. W rezultacie cięcia skutkują we frustracji pracowników niskiego szczebla, którzy wyładowują ją na klientach.
Co lepsze. Większość klientów to barany, bez obrazy ale sami tak robicie. Idziecie kupować najtaniej nie patrząc jakim to jest kosztem. A jest to kosztem najczęściej jakości obsługi oraz pracowników tej firmy, tudzież wyzysk np. kasjerek w marketach. Oczywiście macie prawo wymagać jakości bo nic Was nie powinno obchodzić czyim kosztem ta cena jest niższa, ale realia są niestety inne. Warto się denerwować? Ile razy musieliście się kłócić? Ile razy sprzedawca wykorzystywał to, że nie chciało się Wam procesować o swoje prawa? Bo to tylko 20 zł? A ilu jest cwaniaków, którzy specjalnie wykorzystują tą cechę, że nikt z tym nic nie zrobi?
Ja lubię zakupy w dobrym sklepie, gdzie wyższa cena mieści się w granicach rozsądku. Dlatego lubię na przykład sklep Komputronik. Jestem klientem tej sieci już od chyba 10 lat i po przyjechaniu do Brodnicy poszedłem od razu tam. Wiem, że nie mają najlepszych cen, ale za to jakość obsługi jest rewelacyjna i co lepsze wszędzie jest taka sama, niezależnie od miasta. Nigdy nie miałem problemów z reklamacją, obsługa nie zostawia mnie bez porady itd. Ostatnio podobne zaskoczenie mnie spotkało w nowo otwartym sklepie Gzella. Obsługa na 5, tylko tam robię teraz zakupy.
Wiem, że jestem jednym z nielicznych klientów, który podchodzi do sprawy, że przecież dokładam tylko 1zł. Ale widzę, że w wielu przypadkach kończy się na tym 1zł a nie na 30. Śmieszą mnie promocje i to że ludzie dają się na nie nabierać. Jedną z najlepszych śmiesznych promocji jakie widziałem ostatnio to promocja na paliwo Shell przy zakupach w LIDLu za bodajże 50zł. 30gr na litrze! WOW...ale za paliwo premium, którego ten co stara się oszczędzać nie kupuje. Promocja na 98 to 15gr/litr. Czyli tankując pełen bak zaoszczędzimy 7,5. Lejąc do baku paliwo za 280 zł zaoszczędzimy 7,5zł?!?! (przy okazji delektując się smrodem z fabryki żelatyny). Gratki dla tych co łaszą się na takie "promocje". Tak więc jak widać, różnice są śmieszne. Wolę więc promować te sklepy, które na to zasługują. A powiem Wam, że zauważyłem, że jakość sklepu w większości przypadków można potwierdzić jakością obsługi. |
|
Powrót do góry |
|
|
greg25
Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 46
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 10:44:09 Temat postu: |
|
|
Drogi Panie... do Pana wiadomości "Wszyscy klienci nie są Baranami" ja również lubię kupować dobre produkty ale to nie znaczy, że muszę wydawać zarobioną kasę bezmyślnie.
Czy to oznacza, że nie robi Pan zakupów w Biedronce bo tam jest tanio, a obsługa marna. Ja robię tam zakupy prawie codziennie i nie uważam się za barana - obsługa jest tam na wysokim poziomie...
A w firmie doko jest jak jest... cena nie współgra z obsługą...a zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia... a jak wiemy przykład idzie z góry... |
|
Powrót do góry |
|
|
johncage
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 908
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 11:50:09 Temat postu: |
|
|
greg25 napisał: |
Drogi Panie... do Pana wiadomości "Wszyscy klienci nie są Baranami" |
O ile mi wiadomo to cudzysłów stosujemy w przypadku cytatów, mam rację? Nie znalazłem w mojej wypowiedzi "wszyscy". Świadczy to o tendecyjności i pobieżnym przeczytaniu moje posta.
greg25 napisał: |
Czy to oznacza, że nie robi Pan zakupów w Biedronce bo tam jest tanio, a obsługa marna. Ja robię tam zakupy prawie codziennie i nie uważam się za barana - obsługa jest tam na wysokim poziomie... |
Do czasu otwarcia LIDLa robiłem zakupy w Biedronce, Kauflandzie, czasem Netto, czasem u Hildebranda. Uważam jednak że jakość produktów w tym sklepie jest na najniższym poziomie. Dlaczego? Po pierwsze, robią w balona na ilości produktu. Cola tańsza o 50gr? Oczywiście, bo Coli jest 1,75L a nie 2L. Czekolada tańsza o 30gr? Jasne, bo tabliczka czekolady ma 180g a nie 200g. Sporo produktów jest robionych specjalnie dla Biedronki przy czym Biedronka wymusza na producentach gramaturę, której nie znajdzie Pan w innych sklepach. Co do jakości, po produktach z Biedronki mam zgagę a słabą jakość czuć, ale dopiero jak zacznie się kupować produkty z dobrych sklepów. Żywność z Biedrony jest niezdrowa pod względem żywieniowym, wszystko zawiera duże ilości węglowodanów i innych składników, które na dłuższą metę szkodą zdrowiu i powodują że tyjemy (nawet dietetyczne pieczywko z Biedrony (ala Wasa) jest słodzone cukrem hehe). Oczywiście, można jeść byle jaki ser żółty i smakuje, ale dopiero jak zje się dobry ser czuć różnicę. Nadal uważam, że najlepszy ser salami jaki w życiu kupowałem był z sieci sklepów Piotr i Paweł, a cenę wcale nie miał większą niż rynkowa. A pomidory chociażby? Sorki, wolę wyjść przed Biedronę kupić u ulicznych sklepikarzy bo pomidory są czerwone a nie sine i są ogromne (co z tego że kosztują trochę więcej/kg). Druga sprawa, polecam spytać handlowców producentów jakiegoś towaru. Dajmy na to producenta ryb, od którego słyszałem, że są 3 gatunki towaru. Dobry dla dobrych marketów, potem dla gorszych marketów a na końcu dla Biedronki i innych dyskontów. Nic więc dziwnego że ten sam produkt kupiony w powiedzmy Kauflandzie będzie smakował inaczej niż w Biedronce. To jak to jest w końcu z tym baranem?
A co do LIDLa, wiem, że pomimo wysokiej jakości to nie jest w tej firmie nic takiego na 100% fair. Lepszym rozwiązaniem są dopiero markety nastawione na "bogatszego" klienta, tak jak Piotr i Paweł czy jeszcze jedna sieć, nie pamiętam nazwy. I zmienię LIDLa na taki market jeżeli powstanie w Brodnicy
greg25 napisał: |
A w firmie doko jest jak jest... cena nie współgra z obsługą...a zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia... a jak wiemy przykład idzie z góry... |
Oczywiście, jest jeszcze przypadek, że właściciel jest idiotą, pieniaczem i zwykłą sknerą. Ale czy nie jest tak, że to pracownicy godzą się na warunki pracy? Ciężko powiedzieć, nie pracuję w Doko więc nie chcę nikogo oskarżać. Znam ludzi, którzy są idiotami i nawet z najlepszym szefem u boku nadal nimi będą. A co do warunków pracy, to twierdzenie że takie czasy, że nie ma pracy, że olaboga. Jakoś nie miałem nigdy problemów z pracą, a jak trafiłem na szefa, który przekręcał mnie na nadgodzinach to mu po kilku miesiącach pracy podziękowałem. Więc narzekanie na szefa nie jest dla mnie żadnym argumentem, każdy Polak narzeka. |
|
Powrót do góry |
|
|
koleżaka
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 80
|
Wysłany: Pon, 08 Paź 2012 21:23:06 Temat postu: |
|
|
Ja dziś byłam w nowej hurtowni Alfa elektro mają świetne ceny asortyment obsługa świetna,sklep godny poleceniu |
|
Powrót do góry |
|
|
ZbyszekB-ca
Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 89
|
Wysłany: Wto, 09 Paź 2012 21:26:54 Temat postu: |
|
|
A ja kupuje osprzet elektryczny w doko, maja duzy wybor i wielki magazyn czesci na miejscu, mozna dogadac sie o rabat, wspieram przy okazji lokalny biznes , obsluga ok tylko czasem ciezko sie dodzwonic ;( |
|
Powrót do góry |
|
|
QbaBrodnicki
Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 1582
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 05:34:52 Temat postu: |
|
|
Hurtownie elek. obsługują firmy instalatorskie, budowlane itp. które są grupą docelową ich istnienia. Dają im największe rabaty, wydłużone terminy płatności itd. Handel detaliczny to taki dodatek. |
|
Powrót do góry |
|
|
greg25
Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 46
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 06:42:02 Temat postu: |
|
|
Jaki to lokalny biznes... to jest lokalny obóz pracy.... |
|
Powrót do góry |
|
|
weru008
Dołączył: 10 Paź 2012 Posty: 1
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 07:25:11 Temat postu: Jaki to lokalny biznes... to jest lokalny obóz pracy.... |
|
|
witam
do greg25
Pewnie Kolego coś Ci w życiu nie wyszło i nie wychodzi bo tylko potrafisz komentować innych no ale i tacy ja TY muszą być
Ja też uważam ze trzeba wspomagać lokalny rynek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
greg25
Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 46
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 08:06:36 Temat postu: |
|
|
... nie mam nic przeciwko wspierania lokalnego biznesu... na szczęście mam prawo wyboru kogo i gdzie...
Dziękuję za troskę w życiu wyszło mi wiele rzeczy za to Tobie pisani nie wychodzi... ( i tacy ja TY muszą być)... |
|
Powrót do góry |
|
|
johncage
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 908
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 10:39:07 Temat postu: |
|
|
Ojej, znowu nie wyszło |
|
Powrót do góry |
|
|
fomicz
Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 1021 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sro, 10 Paź 2012 14:46:39 Temat postu: |
|
|
Ups... wtopka
Uwielbiam złudzenie anonimowości |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|