STRONA
GŁÓWNA
KATALOG
FIRM
GALERIA OGŁOSZENIA
PrzyklejonyWpisy na forum są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Brodnica.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli znajdziesz wpis naruszający czyjeś prawa, napisz do nas.
Strona główna - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Dodatkowe menu: 50 ostatnich postów | 10 losowych tematów | GŁOSOWANIE | WYNIKI
Hurtownie elektryczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Brodnica i nasz powiat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greg25




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 46

PostWysłany: Nie, 07 Paź 2012 10:25:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w doko i przeżyłam szok, pan właściciel zachowywał się poniżej krytyki... jak on tak traktuje swoich pracowników jak wtedy mnie to powodzenia.... to była pierwsza i ostatnia wizyta moja w tej firmie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koleżaka




Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 80

PostWysłany: Nie, 07 Paź 2012 19:59:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak też właśnie słyszałam że takie rzeczy się dzieją i tak robią w DOKO szkoda słów i marnowania czasu w tej placówce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krotom




Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 2594
Skąd: Karben

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 07:32:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ostatnio szukałem kabla YKY 4x10 - i najtaniej i najszybciej dostałem go w Eltorze Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Doko




Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 1
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 08:31:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękujemy za konstruktywną opinię która jest motywująca oraz przyczynia się do rozwoju w Naszej firmie. Dołożymy wszelkich starań aby poprawić jakość obsługi i umożliwić Państwu przyjemne zakupy w Doko.
Od nowego roku ruszamy z magazynem wysokiego składowania o powierzchni 3700 m przy ulicy Sybiraków z pełną obsługą kabli i profesjonalnym sprzętem.
Pozdrawiamy
DOKO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
johncage




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 908

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 09:30:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Andrzej_Krzywy napisał:
Moje zdanie takie, im więcej hurtowni tym większa konkurencja, a co za tym idzie niższe ceny dla klientów, a o to chodzi w tym wszystkim. Sądząc po wypowiedzi to pewnie pracujesz w jednej z nich i boisz się że zlikwidują tę Twoją hurtownię Smile


W tym temacie akurat jestem tego zdania co fomicz, czyli:

"W dzisiejszych czasach jest pogoń za niską ceną, niezależnie od jakości towaru i obsługi."

Mamy wolny rynek, każdy może przyjmować ceny i zasady jakie mu się podoba. Tylko w większości przypadków odbija się to na jakości towaru/usługi/obsługi i często skutkuje w łamaniu przepisów prawa handlowego. Pieniędzy wystarcza ledwo na opłaty/pracowników i coś skapnie właścicielowi, więc jak jest problem z reklamacją to właścicielowi szkoda oddać pieniądze za błąd pracownika. Błędy się zdarzają i każda szanująca się firma ma to wliczone w koszty. Jeden biznesmen powiedział kiedyś (nie pamiętam kto), że problemy w firmie można poznać po tym, że brakuje zszywek do spinaczy biurowych. Czyli najprostszych niezbędnych narzędzi do pracy. Zazwyczaj od tego zaczyna się "oszczędności" jak firma dała za niskie ceny. W rezultacie cięcia skutkują we frustracji pracowników niskiego szczebla, którzy wyładowują ją na klientach.

Co lepsze. Większość klientów to barany, bez obrazy ale sami tak robicie. Idziecie kupować najtaniej nie patrząc jakim to jest kosztem. A jest to kosztem najczęściej jakości obsługi oraz pracowników tej firmy, tudzież wyzysk np. kasjerek w marketach. Oczywiście macie prawo wymagać jakości bo nic Was nie powinno obchodzić czyim kosztem ta cena jest niższa, ale realia są niestety inne. Warto się denerwować? Ile razy musieliście się kłócić? Ile razy sprzedawca wykorzystywał to, że nie chciało się Wam procesować o swoje prawa? Bo to tylko 20 zł? A ilu jest cwaniaków, którzy specjalnie wykorzystują tą cechę, że nikt z tym nic nie zrobi?

Ja lubię zakupy w dobrym sklepie, gdzie wyższa cena mieści się w granicach rozsądku. Dlatego lubię na przykład sklep Komputronik. Jestem klientem tej sieci już od chyba 10 lat i po przyjechaniu do Brodnicy poszedłem od razu tam. Wiem, że nie mają najlepszych cen, ale za to jakość obsługi jest rewelacyjna i co lepsze wszędzie jest taka sama, niezależnie od miasta. Nigdy nie miałem problemów z reklamacją, obsługa nie zostawia mnie bez porady itd. Ostatnio podobne zaskoczenie mnie spotkało w nowo otwartym sklepie Gzella. Obsługa na 5, tylko tam robię teraz zakupy.

Wiem, że jestem jednym z nielicznych klientów, który podchodzi do sprawy, że przecież dokładam tylko 1zł. Ale widzę, że w wielu przypadkach kończy się na tym 1zł a nie na 30. Śmieszą mnie promocje i to że ludzie dają się na nie nabierać. Jedną z najlepszych śmiesznych promocji jakie widziałem ostatnio to promocja na paliwo Shell przy zakupach w LIDLu za bodajże 50zł. 30gr na litrze! WOW...ale za paliwo premium, którego ten co stara się oszczędzać nie kupuje. Promocja na 98 to 15gr/litr. Czyli tankując pełen bak zaoszczędzimy 7,5. Lejąc do baku paliwo za 280 zł zaoszczędzimy 7,5zł?!?! (przy okazji delektując się smrodem z fabryki żelatyny). Gratki dla tych co łaszą się na takie "promocje". Tak więc jak widać, różnice są śmieszne. Wolę więc promować te sklepy, które na to zasługują. A powiem Wam, że zauważyłem, że jakość sklepu w większości przypadków można potwierdzić jakością obsługi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
greg25




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 46

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 10:44:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drogi Panie... do Pana wiadomości "Wszyscy klienci nie są Baranami" ja również lubię kupować dobre produkty ale to nie znaczy, że muszę wydawać zarobioną kasę bezmyślnie.
Czy to oznacza, że nie robi Pan zakupów w Biedronce bo tam jest tanio, a obsługa marna. Ja robię tam zakupy prawie codziennie i nie uważam się za barana - obsługa jest tam na wysokim poziomie...
A w firmie doko jest jak jest... cena nie współgra z obsługą...a zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia... a jak wiemy przykład idzie z góry...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
johncage




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 908

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 11:50:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

greg25 napisał:
Drogi Panie... do Pana wiadomości "Wszyscy klienci nie są Baranami"


O ile mi wiadomo to cudzysłów stosujemy w przypadku cytatów, mam rację? Nie znalazłem w mojej wypowiedzi "wszyscy". Świadczy to o tendecyjności i pobieżnym przeczytaniu moje posta.

greg25 napisał:
Czy to oznacza, że nie robi Pan zakupów w Biedronce bo tam jest tanio, a obsługa marna. Ja robię tam zakupy prawie codziennie i nie uważam się za barana - obsługa jest tam na wysokim poziomie...


Do czasu otwarcia LIDLa robiłem zakupy w Biedronce, Kauflandzie, czasem Netto, czasem u Hildebranda. Uważam jednak że jakość produktów w tym sklepie jest na najniższym poziomie. Dlaczego? Po pierwsze, robią w balona na ilości produktu. Cola tańsza o 50gr? Oczywiście, bo Coli jest 1,75L a nie 2L. Czekolada tańsza o 30gr? Jasne, bo tabliczka czekolady ma 180g a nie 200g. Sporo produktów jest robionych specjalnie dla Biedronki przy czym Biedronka wymusza na producentach gramaturę, której nie znajdzie Pan w innych sklepach. Co do jakości, po produktach z Biedronki mam zgagę a słabą jakość czuć, ale dopiero jak zacznie się kupować produkty z dobrych sklepów. Żywność z Biedrony jest niezdrowa pod względem żywieniowym, wszystko zawiera duże ilości węglowodanów i innych składników, które na dłuższą metę szkodą zdrowiu i powodują że tyjemy (nawet dietetyczne pieczywko z Biedrony (ala Wasa) jest słodzone cukrem hehe). Oczywiście, można jeść byle jaki ser żółty i smakuje, ale dopiero jak zje się dobry ser czuć różnicę. Nadal uważam, że najlepszy ser salami jaki w życiu kupowałem był z sieci sklepów Piotr i Paweł, a cenę wcale nie miał większą niż rynkowa. A pomidory chociażby? Sorki, wolę wyjść przed Biedronę kupić u ulicznych sklepikarzy bo pomidory są czerwone a nie sine i są ogromne (co z tego że kosztują trochę więcej/kg). Druga sprawa, polecam spytać handlowców producentów jakiegoś towaru. Dajmy na to producenta ryb, od którego słyszałem, że są 3 gatunki towaru. Dobry dla dobrych marketów, potem dla gorszych marketów a na końcu dla Biedronki i innych dyskontów. Nic więc dziwnego że ten sam produkt kupiony w powiedzmy Kauflandzie będzie smakował inaczej niż w Biedronce. To jak to jest w końcu z tym baranem?

A co do LIDLa, wiem, że pomimo wysokiej jakości to nie jest w tej firmie nic takiego na 100% fair. Lepszym rozwiązaniem są dopiero markety nastawione na "bogatszego" klienta, tak jak Piotr i Paweł czy jeszcze jedna sieć, nie pamiętam nazwy. I zmienię LIDLa na taki market jeżeli powstanie w Brodnicy

greg25 napisał:
A w firmie doko jest jak jest... cena nie współgra z obsługą...a zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia... a jak wiemy przykład idzie z góry...


Oczywiście, jest jeszcze przypadek, że właściciel jest idiotą, pieniaczem i zwykłą sknerą. Ale czy nie jest tak, że to pracownicy godzą się na warunki pracy? Ciężko powiedzieć, nie pracuję w Doko więc nie chcę nikogo oskarżać. Znam ludzi, którzy są idiotami i nawet z najlepszym szefem u boku nadal nimi będą. A co do warunków pracy, to twierdzenie że takie czasy, że nie ma pracy, że olaboga. Jakoś nie miałem nigdy problemów z pracą, a jak trafiłem na szefa, który przekręcał mnie na nadgodzinach to mu po kilku miesiącach pracy podziękowałem. Więc narzekanie na szefa nie jest dla mnie żadnym argumentem, każdy Polak narzeka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koleżaka




Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 80

PostWysłany: Pon, 08 Paź 2012 21:23:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja dziś byłam w nowej hurtowni Alfa elektro mają świetne ceny asortyment obsługa świetna,sklep godny poleceniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZbyszekB-ca




Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 89

PostWysłany: Wto, 09 Paź 2012 21:26:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja kupuje osprzet elektryczny w doko, maja duzy wybor i wielki magazyn czesci na miejscu, mozna dogadac sie o rabat, wspieram przy okazji lokalny biznes , obsluga ok tylko czasem ciezko sie dodzwonic ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
QbaBrodnicki




Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 1582

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 05:34:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hurtownie elek. obsługują firmy instalatorskie, budowlane itp. które są grupą docelową ich istnienia. Dają im największe rabaty, wydłużone terminy płatności itd. Handel detaliczny to taki dodatek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
greg25




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 46

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 06:42:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaki to lokalny biznes... to jest lokalny obóz pracy....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
weru008




Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 1

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 07:25:11    Temat postu: Jaki to lokalny biznes... to jest lokalny obóz pracy.... Odpowiedz z cytatem

witam
do greg25

Pewnie Kolego coś Ci w życiu nie wyszło i nie wychodzi bo tylko potrafisz komentować innych no ale i tacy ja TY muszą być Very Happy
Ja też uważam ze trzeba wspomagać lokalny rynek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
greg25




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 46

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 08:06:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

... nie mam nic przeciwko wspierania lokalnego biznesu... na szczęście mam prawo wyboru kogo i gdzie...
Dziękuję za troskę w życiu wyszło mi wiele rzeczy za to Tobie pisani nie wychodzi... ( i tacy ja TY muszą być)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
johncage




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 908

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 10:39:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kryzju napisał:

Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Very Happy Very Happy Very Happy

Ojej, znowu nie wyszło Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fomicz




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1021
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sro, 10 Paź 2012 14:46:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ups... wtopka Smile
Uwielbiam złudzenie anonimowości Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Brodnica i nasz powiat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



[ Strona wygenerowana w: 0.020905 sekund ] :: [ 16 zapytań SQL ]

Powered by phpBB

Brodnica - zobacz miasto z najlepszej strony

Translation: Michał Paluchowski