STRONA
GŁÓWNA
KATALOG
FIRM
GALERIA OGŁOSZENIA
PrzyklejonyWpisy na forum są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Brodnica.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli znajdziesz wpis naruszający czyjeś prawa, napisz do nas.
Strona główna - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Dodatkowe menu: 50 ostatnich postów | 10 losowych tematów | GŁOSOWANIE | WYNIKI
Komórki - zadanie i łamigłówka ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Komputery, gry, internet
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darus123




Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw, 08 Kwi 2010 20:55:57    Temat postu: Komórki - zadanie i łamigłówka ? Odpowiedz z cytatem

Witam, wyobraźmy sobie taką oto sytuację :
W mieście Y w pewnym czasie klient podpisuje umowę z operatorem komórkowym X w taryfie mix. Niby wszystko ładnie i pięknie, ale za jakiś czas poleconym z siedziby operatora X przychodzi pismo, że umowa została rozwiązana z uwagi na brak doładowań na koncie i w związku z tym operator nalicza tzw. opłatę specjalną dajmy na to 531,35 zł. Zdziwienie klienta zapewne wielkie, bo okazało się, że numer telefonu i karty sim nie zgadza się z numerem telefonu i karty wykazanej na umowie i blankiecie wzywającym do zapłaty owej specjalnej opłaty. Miła pani z infolinii operatora informuje klienta, że numer i kartę, którą użytkował od momentu podpisania umowy, to numer niezarejestrowany. Po wizycie w salonie sprzedaży operatora X również dla klienta nic nie jest jasne. "Obsługurator" poszperał w systemie, ale jakieś problemy z bazami danych, bo to, bo tamto... Wreszcie klient po powrocie do domu odnalazł pudełko po telefonie i odtąd wszystko stało się jasne - zawartość pudełka to różne ulotki, gwarancją itp. ale co ważniejsze była tam też karta sim w obudowie, nie wyłamana i ani razu nie włożona do telefonu, której numer zgadzał się z tym wykazanym na wezwaniu do zapłaty. Nazajutrz kolejna wizyta w salonie sprzedaży operatora X, tym razem już z "dowodami". Jak myślicie co się mogło okazać ? Otóż "obsługurator" aktywując telefon w sieci mógł włożyć do niego niewłaściwą kartę, z taryfy "na kartę" starter za parę złotych (aktywną w sieci jak się potem okaże klika m-cy przed podpisaniem umowy), absolutnie ignorując kartę właściwą, która spokojnie leżała sonie w stanie "fabrycznym" z innymi bzdetami w pudełku po telefonie. Mało tego, "obsługurator" w momencie podpisywania umowy wziąwszy zdrapkę mógł doładować nią ową niewłaściwą kartę - co staje się pierwszym doładowaniem z tych wielu deklarowanych w umowie, tyle, że nie tej karty. Tymczasem właściwy numer i karta ani razu nie znalazła się w żadnym telefonie i ani razu nie została doładowana, ani aktywowana, z numeru tego nie wykonano i nie odebrano żadnego połączenia. Reasumując w telefonie klienta znalazła się karta będąca "tymczasową", która "obsługuratorzy" posiadają zapewne nie jedną, celem sprawdzania telefonów, sieci itp. i tym oto sposobem taka karta stała się własnością klienta. Został on tym samym szczęśliwym, aczkolwiek nieświadomym posiadaczem telefonu "na kartę", który regularnie doładowywał w przekonaniu, że doładowuje mixa. "Obsługurator" reprezentujący operatora X nie bardzo wie co z tą sprawą ma począć, "specjaliści" na infolinii również. Opłatę specjalną klient w obawie przed windykacją płaci, ponieważ "obsługurator" z poziomu salonu sprzedaży nic dla klienta nie może zrobić. Klient jako pierwszy ponosi konsekwencje. Teraz zostaje mu jedynie reklamacja, a potem UKE i ewentualnie sąd.

wnioski z tekstu :
1. czytać dokładnie umowy
2. patrzeć "obsługuratorom" na ręce
3. sprawdzać numer karty na umowie z numerem wkładanym do telefonu
4. nie ufać do końca konsultantom, a najlepiej to samemu wkładać kartę i samemu sobie wszystko dokładnie i na spokojnie sprawdzić,

pytania do tekstu : czy taka sytuacja mogła mieć miejsce ; kto w tej sytuacji mógłby zawinić - "obsługurator" czy klient ; jeśli taka sytuacja miała miejsce to na jaka sieć stawiacie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jadzik




Dołączył: 25 Lut 2005
Posty: 2638
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 06:22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sytuacja wręcz kuriozalna, jeśli zdarzyła się naprawdę ktoś musiał mieć cholernego pecha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darus123




Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 07:22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety ale właśnie zdarzyła się autorowi postu, rzecz miała miejsce w salonie jednego z operatorów w Brodnicy, rzeczoną kwotę 531, 35 trzeba było zapłacić, żal...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hydraulik




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 1510
Skąd: tylko brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 07:37:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chce mi się wierzyć... jaki to sklep?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DOLARGAN




Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1240

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 08:05:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja stawiam na Orange
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szkło




Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 246

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 08:28:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też pomyślałem o Orange.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darus123




Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 10:50:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ani Orange, ani Plus, ani Era...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DOLARGAN




Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1240

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 10:54:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc zostaje PLAY. Aż wierzyć mi się nie chce. Ci faceci z Playa są naprawdę kompetentni i bardzo mili. Przynajmniej ja mam takie wrażenie, bo jestem ich klientem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Isza




Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 434

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 12:44:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozory mylą... Nie wszysto jest takie jak wygląda.
Nie zazdroszczę takiej sytaucji!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tummmek




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 13:52:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a rzecznik praw klienta by nic nie pomogl?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darus123




Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią, 09 Kwi 2010 14:22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa jest teraz na etapie reklamacji, jestem po rozmowie z rzecznikiem, wejdzie do gry kiedy otrzymam oficjalne stanowisko operatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Komputery, gry, internet Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



[ Strona wygenerowana w: 0.020809 sekund ] :: [ 16 zapytań SQL ]

Powered by phpBB

Brodnica - zobacz miasto z najlepszej strony

Translation: Michał Paluchowski