STRONA
GŁÓWNA
KATALOG
FIRM
GALERIA OGŁOSZENIA
PrzyklejonyWpisy na forum są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Brodnica.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli znajdziesz wpis naruszający czyjeś prawa, napisz do nas.
Strona główna - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Dodatkowe menu: 50 ostatnich postów | 10 losowych tematów | GŁOSOWANIE | WYNIKI
Miłość czy przyjaźń = cienka linia?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Reszta świata
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ivonne




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 1034
Skąd: ...z bajki...;)

PostWysłany: Pon, 09 Paź 2006 17:04:57    Temat postu: Miłość czy przyjaźń = cienka linia? Odpowiedz z cytatem

Miłość czy przyjaźń = cienka linia?

Wspólnie rozwińmy temat...
Postarajmy się odpowiedzieć, na postawione pytanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
studencik




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 505
Skąd: brodnica/sopot

PostWysłany: Pon, 09 Paź 2006 20:03:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie istnieje przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janusz




Dołączył: 20 Lis 2004
Posty: 1552
Skąd: Zbiczno

PostWysłany: Pon, 09 Paź 2006 20:34:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oczywiście że nie !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mika




Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 112
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon, 09 Paź 2006 21:08:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Istnieje, tylko, ze w niektórych przypadkach do pewnego momentu. Chociaż czasmi i po "pewnym momencie Wink " istniej nadal. To wszystko zalezy od ludzi. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rosin




Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1103
Skąd: brodnica

PostWysłany: Pon, 09 Paź 2006 22:11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna istnieje jeno jest bardzo rzadko spotykana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jadzik




Dołączył: 25 Lut 2005
Posty: 2638
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 07:52:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koloegowac sie z kobietami mozna, jesli chodzi i przyjazn to juz ciezka sprawa. jednak sa osoby, ktore twierdza ze nie ma mowy nawet o kolegowaniu sie miedzy kobieta a mazczyzna. a jesli juz sie ktos z soba trzyma to tylko dla wiadomo czego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karolina




Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 1256
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 09:04:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jak niemozliwe jak mozliwe. mam dwoch facetow przyjacielow
-pierwszy jest gejem, a drugi nie jest Razz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
real LIS




Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 41
Skąd: BRODNICA

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 09:28:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

słyszałem gdzieś, że przyjaźń kobiety i mężczyzny albo zaczyna się w łóżku, albo w łóżku kończy... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PETER




Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 398
Skąd: Jajkowo.

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 13:29:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wink A własnie ze istnieje i jak pisza przedmówcy wcale nie musi skonczyc sie na d***e.Problem jest jednak w psychice no i jak na to patrzysz. Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karolina




Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 1256
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 13:45:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgodze sie z lisem w jednym... spalam z moim przyjacielem w jednym łóżku.....ale tylko spałam..zero chemii... jak brat Razz
no ale jezeli ktos takiej przyjazni nie przezyl to sobie co najwyzej moze pogdybac.. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Katarzyna




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 126

PostWysłany: Wto, 10 Paź 2006 20:05:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że istnieje tylko do momentu aż komuś sie zacznie wydawać, że jest inaczej, potem jest już gorzej, ale to dzięki jak to się mówi Bogu odwracalne. Poza tym ja osobiście jeśli mam do wyboru zaufać mężczyźnie i kobiecie wybieram to pierwsze... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
studencik




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 505
Skąd: brodnica/sopot

PostWysłany: Sro, 11 Paź 2006 10:01:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIe istnieje!!I koniec!! Zwykle kolezenstwo- owszem, jak najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rosin




Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1103
Skąd: brodnica

PostWysłany: Sro, 11 Paź 2006 11:13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

studencik napisał:
NIe istnieje!!I koniec!! (...)

nie wszyscy maja takie samo podejscie do pewnych spraw jak Ty Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karolina




Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 1256
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sro, 11 Paź 2006 12:58:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

studencik napisał:
NIe istnieje!!I koniec!! Zwykle kolezenstwo- owszem, jak najbardziej.
a jak nazwiesz kogos kto Ci uratowal zycie narazajac wlasne??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alias




Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 1988

PostWysłany: Sro, 11 Paź 2006 16:31:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wy juz nie macie o czym rozmawiac co .? ..pozdro pinset ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Brodnica.net Strona Główna -> Reszta świata Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



[ Strona wygenerowana w: 0.018153 sekund ] :: [ 16 zapytań SQL ]

Powered by phpBB

Brodnica - zobacz miasto z najlepszej strony

Translation: Michał Paluchowski