Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oleńka
Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 24
|
Wysłany: Pią, 31 Sie 2012 16:22:11 Temat postu: Zakup wanny |
|
|
Witam. Chciałabym kupić wannę narożną, ale wybór jest tak duży, że mam mętlik w głowie. Zastanawiam się nad kupnem wanny z Brico firmy Piramda- podobno są dobre, czy ktoś może coś mi poradzić? |
|
Powrót do góry |
|
|
adiok
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 172
|
Wysłany: Pią, 31 Sie 2012 16:26:51 Temat postu: |
|
|
osobiście odradzam ten sklep.
Załóżmy, że wanna jednak nie będzie pasować, lub podobać...
w Brico można zapomnieć o zwrocie pieniędzy. |
|
Powrót do góry |
|
|
kochanie_1
Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 88 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob, 01 Wrz 2012 08:51:36 Temat postu: |
|
|
ja również odradzam brico, remontowałam łazienkę i zamówiłam tam kabinę prysznicową i miała być w ciągu trzech dni, wpłaciłam dość dużą zaliczkę.Po tygodniu czasu nikt ze sklepu się nie odezwał mimo że mieli dzwonić,pojechałam więc do sklepu i się okazało że na kabinę muszę czekać 6 miesięcy (hahaha) teraz mnie to śmieszy ale wtedy byłam wściekła łazienka rozwalona bo trwa remont a oni każą mi czekać pół roku.więc zabrałam swoją zaliczkę chociaż musiałam czekać dobrą godzinę za pieniążkami. i pojechałam do sklepu p. Artura K.(Firma Hydraulik-znajduje się po lewej stronie jak się jedzie na Zbiczno od strony Brodnicy) , zamówiłam identyczną kabinę co w brico i u niego była 400 zł tańsza i czekałam dwa dni.
w takich sklepach jak brico wydaje nam się że zeczy powinny być tańsze ale wcale tak nie jest. |
|
Powrót do góry |
|
|
Oleńka
Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 24
|
Wysłany: Sob, 01 Wrz 2012 13:34:53 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informacje i Brico chyba sobie odpuszczę. Byłam w Hydrauliku, ale niestety wanien akurat nie mieli. A czy ktoś może miał wannę z tej firmy Piramida? Jest dość tania, a jestem ograniczona finansowo, ale nie słyszałam nic wcześniej o tej firmie. |
|
Powrót do góry |
|
|
czesia
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 113
|
Wysłany: Sob, 01 Wrz 2012 19:08:27 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi a armaturę łazienkową to zdecydowanie odradzam tzw. supermarkety typu Brico, Obi, castorama czy Leroy
Bo tam panuje przede wszystkim chińszczyzna.
Zapoznaj się z ofertami naszym sprzedawców, typu właśnie Hydraulik, Jeleniewski, Juma, Behrent
Mają ceny bardzo dobre
Ja swoją łazienkę urządzałam w Markubie ale niestety sklep już nie istnieje.
Jestem zadowolona ze sprzętu, wszystko działa od 5 lat i nic nie szwankuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
CapsLock
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 843 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie, 02 Wrz 2012 00:14:48 Temat postu: |
|
|
czesia wskaż mi sklep który nie importuje towarów pochodzących z chin wanna czy kabina chin kosztuje 100% taniej niż ta wyprodukowana w pl nikt dzisiaj nie patrzy żeby klient był zadowolony dla sprzedawców liczy się tylko żeby towar schodził z magazynu , co do zwrotu i wymiany towarów
sklep ma prawo nie przyjąć towaru w nim kupionego (nawet jeśli jest nierozpakowany, nieuszkodzony i ma metkę)? Tak, ponieważ możliwość zwrotu zakupionego towaru to nie prawo, ale przywilej klientów. Dają go nam tylko niektóre sklepy. W ich regulaminie widnieje zapis o możliwości zwrotu do określonej daty. Powinny być w nim dokładnie określone zasady i warunki, pod jakimi sklep zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu.
Co należy zrobić? Jeśli w regulaminie sklepu nie ma takiego punktu, wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy. Kupujesz coś i nie wiesz, czy będzie pasować? Ustal możliwość zwrotu i zadbaj, by ta umowa została zapisana – choćby odręcznie na paragonie. Aby uniknąć nieporozumień, niech sprzedawca napisze, do kiedy towar może zostać zwrócony, podpisze się i przystawi pieczątkę sklepu.
Prawo do namysłu
Obowiązuje w zakupach na odległość: przez telefon (np. w firmach sprzedaży wysyłkowej) albo poza lokalem firmy (np. podczas prezentacji towaru u kogoś w domu), a także w sklepach internetowych. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (patrz: podstawa prawna) można odstąpić od umowy zawartej w ten sposób, nie podając przyczyny. Innymi słowy, towar zwracasz, jeśli z jakichś względów nie spełnia twoich oczekiwań. W takim przypadku sprzedawca nie ma prawa żądać od ciebie dodatkowej opłaty za zwrot – ale uwaga: koszty przesyłki lub transportu musisz pokryć sam.
Co należy zrobić? Do namysłu masz 10 dni. Początek tego okresu liczy się od momentu wydania towaru klientowi. Jeśli nie odpowiada ci zakupiony sprzęt, w ciągu 10 dni od dnia, w którym odebrałeś przesyłkę, złóż sprzedawcy właściwe oświadczenie, koniecznie na piśmie, najlepiej listem poleconym. Sam towar powinieneś, zgodnie z ustawą, odesłać bez zbędnej zwłoki. Ostatni etap procedury to zwrot pieniędzy za zakup. Jeśli spóźnisz się z pisemnym oświadczeniem choćby o jeden dzień, tracisz prawo zwrotu. Od tej zasady jest jednak wyjątek: termin ulega przedłużeniu, jeżeli sprzedawca nie poinformuje klienta, że może odstąpić od umowy sprzedaży. Wówczas klient ma prawo zwrócić kupioną rzecz w ciągu trzech miesięcy.
Jeśli kupionej rzeczy sklep nie zamierza przyjąć, pozostaje jej odsprzedanie. Można zamieścić ogłoszenie w prasie lub skorzystać z usług komisu (licz się z tym, że gotówkę otrzymasz po sprzedaży rzeczy, pomniejszoną o prowizję, zazwyczaj ok. 20% wartości). Można też wystawić produkt na aukcji internetowej. Aby to zrobić, wystarczy założyć konto na portalu aukcyjnym (bezpłatnie), a potem zaprezentować rzecz na zdjęciach i opisać. I tu zapłacisz prowizję uzależnioną od wartości towaru (im wyższa, tym prowizja niższa).
Uwaga: jeśli wartość przekracza 1000 zł, trzeba zapłacić podatek od czynności cywilnoprawnych, który wynosi 2% wartości danej rzeczy.
Towar na zamówienie nie podlega reklamacji?
Zlecasz wykonanie szafy i taki właśnie paragraf znajdujesz w umowie… To niezgodne z przepisami! Towarów na zamówienie dotyczą te same zasady co gotowych. Kupując na zamówienie, uzgadniasz ze sprzedawcą, jakie cechy ma mieć towar, parametry, wygląd, opierając się na próbkach lub opisach. Jeżeli to, co otrzymasz, odbiega od ustaleń, domniemywa się, że towar jest niezgodny z umową, a więc może być reklamowany. Przedsiębiorca zobowiązany jest przyjąć reklamację także wtedy, gdy usterka wynika z nieprawidłowego montażu czy błędów w uruchomieniu. Warunek: kupioną rzecz montował (uruchamiał) pracownik sprzedawcy (lub wynajęty przez niego podwykonawca) albo klient, stosując się do instrukcji. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli przyczyną tego była wada materiału dostarczonego przez kupującego.
Co należy zrobić? Podobnie jak w przypadku towarów gotowych należy złożyć pismo reklamacyjne. Możesz od razu zażądać obniżenia ceny, jeśli naprawa lub usunięcie wady narazi cię na niedogodności, np. naprawienie źle funkcjonujących drzwi w szafie wnękowej będzie wiązało się z demontażem ścianki działowej. Wszelkie koszty naprawy ponosi oczywiście sprzedawca.
Po odejściu od kasy reklamacje nie będą uwzględniane?
Ten komunikat nie jest zgodny z przepisami. Prawo do reklamacji masz zawsze, gdy kupiona rzecz nie nadaje się do celu, do jakiego jest używana, albo jej właściwości nie odpowiadają właściwościom towarów tego rodzaju. Możesz też reklamować rzecz, gdy nie ma cech (a nawet jednej), którą miała próbka albo wzór. Pralka nie ma funkcji opisanej w ofercie? Masz prawo ją reklamować, nawet jeśli nie jest uszkodzona.
Co należy zrobić? W przypadku wad lub niezgodności z umową sprzedawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy albo wymiany rzeczy na nową (jeśli nie nadaje się do naprawy) albo do obniżenia ceny lub zwrócenia gotówki za zwrotem towaru. Klient nie może żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru, jeśli naprawa jest możliwa i zostanie wykonana nieodpłatnie w odpowiednim czasie. Sprzedawcy złóż pismo reklamacyjne precyzujące, o jaką wadę (niezgodność) z umową chodzi, i termin naprawy. Weź potwierdzenie na kopii, że zostało ono złożone. Gdy naprawa i wymiana nie są możliwe, żądaj zwrotu gotówki lub obniżenia ceny.
Zgodnie z prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru, który jest w pełni wartościowy. Nie musi również wymieniać zakupionej rzeczy na inną. Ma jedynie obowiązek przyjąć reklamację, jeżeli towar jest niezgodny z umową sprzedaży.
Na złożenie reklamacji masz dwa miesiące od czasu stwierdzenia wady i dwa lata od dnia zakupu. Żeby termin został zachowany, wystarczy wysłanie zawiadomienia (najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru) przed upływem tego terminu albo złożenie pisma bezpośrednio do sprzedawcy. Terminy te nie obowiązują, jeżeli sprzedawca w chwili zawarcia umowy wiedział o niezgodności i nie zwrócił na to uwagi kupującemu lub celowo wprowadził kupującego w błąd.
Aby zareklamować towar, należy mieć dowód, że został kupiony w danym sklepie: paragon, fakturę czy choćby potwierdzenie płatności kartą. Wystarczy nawet zeznanie osoby, która była świadkiem tego zakupu, choć wtedy klient będzie miał większe problemy z wyegzekwowaniem swoich praw. |
|
Powrót do góry |
|
|
czesia
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 113
|
Wysłany: Nie, 02 Wrz 2012 09:56:45 Temat postu: |
|
|
CapsLock napisał: |
czesia wskaż mi sklep który nie importuje towarów pochodzących z chin |
Ależ proszę Cię bardzo, wanny czy kabiny lub inna armatura firmy Sanplast nie jest z chin tylko jest produkowana w Polsce i to niedaleko Inowrocławia.
Baterie umywalkowe, wannowe, itp. z napisem kfa to armatura kraków, więc jak sama nazwa wskazuje z Polski, tak samo jak Ferro
A te firmy znajdziesz u naszych brodnickich sprzedawców.
|
|
Powrót do góry |
|
|
CapsLock
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 843 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie, 02 Wrz 2012 18:56:27 Temat postu: |
|
|
Sprowadzę kilka wanien i kabin z chin i będę sprzedawał pod swoją Markę wanny umywalki sprowadzone z chin itp więc nie bądź taka pewna że ta firma nie sprowadza towarów z chin |
|
Powrót do góry |
|
|
czesia
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 113
|
Wysłany: Nie, 02 Wrz 2012 19:01:00 Temat postu: |
|
|
Ty masz swoje racje Ja mam swoje, najważniejsze aby autor tematu wybrał to co dla niego najważniejsze. |
|
Powrót do góry |
|
|
juliusz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 121
|
Wysłany: Sro, 16 Sie 2017 11:08:45 Temat postu: |
|
|
Ze swojej strony polecam wybrać się do jakiegoś większego marketu budowlanego oraz zorientować się tam jakieś są wanny oraz ewentualnie kabiny prysznicowe
Osobiście zdecydowalem się na połączenie wanny z kabiną prysznicową oraz z panelem spa. Super sprawa. Jeśli chcę się wyłożyć w wannie to nie ma problemu. Jednoczęsnie mozna wziąć szybki prysznic z rana bez ryzyka,że wszystko zostanie zalane.
https://www.leroymerlin.pl/wanny-i-kabiny-prysznicowe/kabiny-brodziki-i-akcesoria/kabiny-prysznicowe,a2119.html
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
anna27
Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 48
|
Wysłany: Nie, 30 Cze 2019 09:45:32 Temat postu: |
|
|
Jakiej firmy baterie łazienkowe byście polecili? |
|
Powrót do góry |
|
|
Jack 254
Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 3566
|
|
Powrót do góry |
|
|
qncept
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 4891 Skąd: Ze 100% soku z grapefruite'a.
|
Wysłany: Nie, 30 Cze 2019 22:58:32 Temat postu: |
|
|
Ło Cię wiory, żeś tera dofasolił. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jack 254
Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 3566
|
Wysłany: Sro, 03 Lip 2019 19:25:37 Temat postu: |
|
|
qncept napisał: |
Ło Cię wiory, żeś tera dofasolił. |
Myślałem tez o pompie takiej jak na rynku w Górznie |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|